Saturday, October 22, 2011

Once upon a time ..

hahaha ..im pypy .hmm ,mao story about my bucuk .couple sama dia hmm ==" on wednesday ,oct'6 .time tu mao pegi class xsilap lo .firstly tu ktorang macam belum ada apa2 feeling lg but we just go on for our relations .along saya bersama dgn dia ktorang xjumpa pun sampai la sekarang ,hehe .cinta jarak jauh orang kata .but before ni ktorang sudah kenal time kecil2 dulu .time tu tadika lagi .hahahaxD .umur saya time tu 4tahun and dia pula tua 2tahun dari saya .then dia pindah sekolah .sudah beberapa tahun xjumpa ,ktorang terjumpa semula d pekan sipitang ,time tu mao pergi sembayang .xsilap umur sudah 14tahun and bf saya 16tahun .huhuhu 12tahun xjumpa x( .huhh ==" ,tapi time terjumpa semula dengan dia tu nampak nakal juga .different dengan yang dulu ,pendiam .sekarang ktorang berjauhan sudah ..saya ikut daddy transfer pergi semenanjung ,

to be continued ..sleepy<3

No comments:

Post a Comment